Alla inlägg under december 2011

Av Therese - 19 december 2011 12:00

Hejsan nu har jag vart på ackepunkttur & de gick

väl relatift till en början..

Svimma när barnmorskan satte sista nålen...

Ont i näsan & knäskålen...


Allt gick bra iallafall..

 


pHuuu pHuuu 


Bad

Av Therese - 19 december 2011 08:45

Hej mitt internet funka inte igår så de blev inge bloggande tyvärr  

Så igår va lillan & jag va & bada lite,  

 innan vi åkte till pappas pojke som fyllde 13år. 






Av Therese - 17 december 2011 11:01

  Heeeej nu är det dax att åka & köp dem sisita julklapparna om man kan de!! =)

Jag & lillan åker ner på city & kollar efter dem sista..

Hoppas på att man hittar de man söker!

Nu blir det

*duchen

*city

*lunch

*pappas pojke fyller imorron så vi ska gratta honom idag, så vi åker dit.

*hem & sova!!




Imorron blire att åka & bada i Avesta=)

10-17 skulle dem ha öppet imorgon..

Ska försöka hinna raka benen!!  

haha, jag är väl inte alltför entusiastisk på den fronten just nu..

Känns mest som att de kvittar  

Av Therese - 14 december 2011 22:45

Heej nu är vi äntligen hemma igen efter en sväng till Västerås med mormor=)

 

Fast vi sover kvar hos mormor & morfar.  

Lillan ville sova mellan mormor & morfar så hon får väl göra de.  

Själv har jag familjens v0vve i sängen =) tur att hon är liten =)

En jack russel, kan inte bli bättre!

 

Vi åkte förbi en barndoms kompis på vägen hem för att gratta henne för

att hon klara körkortet i Fredags!! =)    

Blev lite lusse fika =) alltid gott med saffrans kaka!

 

Neee nu är de bara pissa & natta för ikväll.  

Om bebis kan lugna ner sig vill säga!

Full fart på den lille...

Bara sparkar & sparkar...

Gör riktigt ont för bebben lägger sig "fel" ibland,

jag viker mig dubbelt & vill bara börja grina så j*vla ont gör de..

Usch... men de bästa är ju att de går över =) tack för de!!   

 

Gubben han kommer hem imorgon så jag & lillan får sakna han ett litet tag till

  

 

Nattis natt på er!   

 


 

  

 


 


 

 

 


Av Therese - 14 december 2011 12:48

Hej nu är jag hemma igen efter ackepunktturen skönt!! =)

Handlade på vägen hem så nu blire att fixa potatismos

& falukorv till lillan & morfar =)

Morfar ska iväg på julbort senae på eftermiddagen

& mormor kommer hem från jobbet runt halv fyra=)


Får se om hon vill följa med in till Västerås.. =)


  

Av Therese - 14 december 2011 09:45

Hej nu är det dax för frukost för lillan har precis vakna=)

 Klockan 11.00 är de dax för ackepunkttur igen =)

Morfar skulle ta lillan medans jag åker dit..


Har funderingar på att åka till Västerås & köpa lite julklappar efterssom de blir ju inte lättare ju längre man väntar..

De är ju så svårt att veta vad man ska köpa till alla :/

Någon som har nått bra tips?? =)

Skulle inte vara helt fel! =)


Vecka 28+4


Hem

Av Therese - 13 december 2011 19:30

Hejsan nu är kalaset slut & lillan sover.

Pluttan har inte sovit någon middag idag så hon va helt slut.. =)

 

 

  

 

Vilka som kom till kalaset

Mormor & morfar

Min farmor

Plast farmor & farfar

&

Min kusin Lisa & hennes Jimmy kommer på Fredag för

att fira lillan =)

 

 

Nu blir de viking pizza med mycket mellan sås!!

Mamma är hungrig & mycket sugen på sallad!! =)

Graviditets nojja! =)

Av Therese - 13 december 2011 12:00

Grattis till min lilla älskling som fyller 2år idag! =)


 


Nu ska vi baka tårta med hallongrädde =) mums!  



Vecka 28+3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MammaMys gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards