Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Familjen Annorlunda

Av Therese - 6 februari 2012 21:30

Heej har vart jätte dålig nu på att skiva här..  

Har haft lite ångest för de men de är som de är..

Hur mår ni där ute??  


Kollade på Familjen Annorluda ikväll & jag beundrar dem starkt  

Är mest facinerad av Mirka & Peter som har så många barn

att dem orkar & har tålamodet  

Säger bara en sak: beundransvärt!

Önskar jag hade deras tålamod =)


Min lilla prinsessa Älskar familjen annorlunda också, hon blir som ett ljus framför tvn =)

Lilla söötan   



Vi åkte in till Ikea & köpte spjälsäng idag när gubben kom från jobbet=)

Skööönt att ha de gjort, vi har inte kunna bestämma oss för vilken vi skulle ha..

Sa till gubben att ha fick bestämma vilken vi skulle ha..

Och de blev en vit HENSVIK


 

599:- helt okej!!


 Snart daX för den lille i maggen att komma ut   

Börjar bli lite spända på om de blir en hon eller en han ..











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 februari 2012 03:10


         Lillan - Mitt allt   Kan inte tänka mig en dag utan dig, du är mitt ALLT   Mammas allt, utan dig kan jag ej leva   Finns inte ord! ALL KÄRLEK TILL DIG          Mormor & morfar - Tack för att ni finns   Mormor        Lillan & ma...

Av Therese - 12 februari 2012 13:45

Åhh vilken underbar dag vi har idag.. Solen skiner   Lillan & jag åkte till mormor & morfar för att vara ute & busa i snön med v0vven.. Gubben skulle iväg till sina föräldrar & hälsa på...  Har varken lust eller ork att åka dit, bättre att va...

Av Therese - 10 februari 2012 12:01


Längtar så till sommaren! Skönt att ta kvälls promeniXer...        ...

Av Therese - 10 februari 2012 00:55

  Nattis natt äre nu men kan inte sova ... Gubben & lillan  sover för många timmar sedan! Har riktigt ont i ljumskarna & de gör ont ända ner till knäna.. hmm.. De kommer & de går.   Har ladda ner värktimer nu iaf   Finns många olika men j...

Av Therese - 9 februari 2012 19:48

Fredag imorgon, skööönt! Gubben är hemma nu   Jag & lillan har haft de mysigt med mormor & morfar idag.. Efter stadsbesöket så åkte vi hem till till dem & käka tunnbrödsrulle  MUMS!  Vi köpte en lampa till hallbyrån & de blev riktigt fiiint...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MammaMys gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards