Alla inlägg under december 2011

Av Therese - 31 december 2011 16:45

Gott nytt år på er!

Nu är gubben,jag & lillan påväg till mormor & morfar för lite nyårs firande =)

Kommer ett par till så vi blir 7st =) mysigt!


Ny duschad & känner mig faktiskt rätt "fräch" för att vara en bumbibjörn  



Ha en bra kväll nu!! kramar från oss!    

Av Therese - 27 december 2011 18:45

Hej nu har jag & lillan kommit hem från ikea...  

Kan ju säga att de är helt sjukt att folk som jobbar där är så j*vla lata.  

Det är tamme f*n ett servic yrke! ¨

Bad om hjälp på flera ställen, inte så lätt att lyfta på packet som är både otympligt &

väger 25kg! vart så j*vla förbannad så de sluta med att skiten åkte upp på vagn f*n.

Ikea =    






 

Blev ialla fall denna säng + ribbotten + madrass.

1410:- för sängen,115 för ribbotten & madrassen gick på 350:-


Ni kan ju tänka er vilket spel jag höll på att få vid bilen sen när skiten skulle in...   


Men det gick efter en stund!!  

Nej nu ska vi käka lite här.

Men hoppas ni haft en bättre dag än jag!  


Av Therese - 26 december 2011 13:15

Halloj nu vare daX igen att kika in & skriva lite känns det som!

Hoppas ni haft det trevligt med släkt & vännner!


Vi ska åka till pappas flicka & lämna julklapparna,

hon har fira jul lite längre upp i landet..

Så då passar vi på att åka förbi nu =)



Av Therese - 24 december 2011 06:45

  God jul.. =)

Hoppas det är bra med er!!

Nu blir det att åka till min farbror & äta gröt frukost.

Vi ska va där nu kl 8.30

Sedan blir det att åka till svärföräldrarna.

Pappas pojke är där så vi får träffa han på julafton iallafall  

Vi skulle va där ungefär vid 11.30

Sen vid 16.30 är det julbord hemma hos mina päron,

så det är full fart hela dagen  

Blir kvar där tills annandagen.

Ha en riktigt trevlig jul nu allesammans!

Idag vecka 30+0



 

Av Therese - 21 december 2011 14:44

Halloj blev potatismos & bacon till lunch =)

Ringde ner till barnmorskan & kolla om hon hade någon tid idag för har så j*vulskt ont i blygbenet  

Och hon hade en tid halv två idag!!   

Har precis kommit därifrån nu..

Satte 2st ackepunkturnålar uppe på blygbenet..

De har väl hjälpt lite.. så nu ska jag försöka vila lite & kolla om de har hjälpt nå..

Jag får ett kvitto på om de hjälpt eller ej efter jag har vila någon timma..

Lillan ligger & sover middag på soFFan  

Så bäst att passa på när man har chansen!!  


  

Av Therese - 21 december 2011 00:27

  Heeej nattuggla här...


Kan inte sova nu så jag kolla lite på gravid försäkringar.

Har försääkring på lillan så hon/han i maggen får en lika dann..

Lika bra lika bäst =)



Gubben ligger & sover, snarkar en hel del!

Jag lär sova om jag,lillan & morfar ska in & fiXa sista julklapparna..

Vem orkar åka in på fredag då alla får löning?! USCH inte jag..

De är för mycket folk..


Nej nu blir de borsta tänderna   & nattis natt hoppas jag på!


Lillan ligger mellan mormor & morfar & sover inatt  

  

Medans jag,gubben,voVven & magen ligger & trängs i min förra 120 säng!

Ni kan ju tänka er hur de ser ut  

hehe =)

Gubben får inte mycket plats han! gubben har till & med ramla ut

ett par gånger åhh men han brukar somna om igen på en gång

så han lider väl inte alltför mycket   

Neeej nu måste jag gå =) kan sitta här hela natta annars!

Sov så gott på er andra nattis natt    




Av Therese - 20 december 2011 21:15

Halloj hemma från Västerås & hämtat mormor nu =)

Lillan & jag har bara en julklapp kvar att köpa &

de ska vi göra imorgon med morfar för han skulle

köpa nå mer till mormor =) MyspYs!   


Har bara slagit till som en BOMB har fått så fruktansvärt ont i blygbenet!!

Kan inte gå i sidled,

kan inte gå fort.

 så jag går nu som en liten TOMTE MED STOR MAGE!

Kan knappt lägga mig utan att skrika,

så får bita mig i tungan.   


Ska ringa & kolla med barnmorskan om hon kan sätta ackepunkttur för

de fanns tydligen nå ställe uppe på blygbenet man kunde sätta..

Allt som hjälper nu är jag frivillig att pröva!   

Någon som har nå bra förslag?? =)






Vecka 29+3 


Av Therese - 20 december 2011 12:09

Heeejsan nu är det daX att köpa sista julklapparna  


Ska få i lillan lite chili con carne & makaroner här strax.. =)

Sen ska vi skjusar mormor till jobbet. . 

   




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MammaMys gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards