Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Min Vikt...

Av Therese - 7 februari 2012 11:30

Hej många skickar mail till mig & frågar hur lång jag är & vad jag vägde innan jag vart gravid & vad jag väger nu osv..

Här kommer snabb info..

-Jag är 173cm lång eller kort välj själva  

-När jag vänta lillan vägde jag 65kg & gick upp 8kg så 73kg vägde jag på slutet.

-Denna gång vägde jag 75kg vid inskrivningen & nu väger jag 79kg så 4kg än så länge...

Én månad kvar till BF så jag hinner nog gå upp några kg till...

De blir som de blir, tycker jag inte gör mer än äter & äter..  


Bara bebis mår bra mår jag bra   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 13 februari 2012 03:10


         Lillan - Mitt allt   Kan inte tänka mig en dag utan dig, du är mitt ALLT   Mammas allt, utan dig kan jag ej leva   Finns inte ord! ALL KÄRLEK TILL DIG          Mormor & morfar - Tack för att ni finns   Mormor        Lillan & ma...

Av Therese - 12 februari 2012 13:45

Åhh vilken underbar dag vi har idag.. Solen skiner   Lillan & jag åkte till mormor & morfar för att vara ute & busa i snön med v0vven.. Gubben skulle iväg till sina föräldrar & hälsa på...  Har varken lust eller ork att åka dit, bättre att va...

Av Therese - 10 februari 2012 12:01


Längtar så till sommaren! Skönt att ta kvälls promeniXer...        ...

Av Therese - 10 februari 2012 00:55

  Nattis natt äre nu men kan inte sova ... Gubben & lillan  sover för många timmar sedan! Har riktigt ont i ljumskarna & de gör ont ända ner till knäna.. hmm.. De kommer & de går.   Har ladda ner värktimer nu iaf   Finns många olika men j...

Av Therese - 9 februari 2012 19:48

Fredag imorgon, skööönt! Gubben är hemma nu   Jag & lillan har haft de mysigt med mormor & morfar idag.. Efter stadsbesöket så åkte vi hem till till dem & käka tunnbrödsrulle  MUMS!  Vi köpte en lampa till hallbyrån & de blev riktigt fiiint...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MammaMys gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards